29. Mai 2012 12:22
Hallo Veit,
ich denke dein Problem ist relativ eindeutig.
Der Account "Access Credentials" mit dem du das Deployment konfiguriert hast hat keine Berechtigungen auf die Org.
Hast du den Server auf dem der Email Router läuft bzw. den Service Account in der Priv User Group, wenn du "Local System Account"
verwendest? Oder entsprechend einen berechtigten User Account eintragen.
Access Credentials
You must specify the access credentials that the E-mail Router will use to log on to Microsoft Dynamics CRM Server 2011.
To use the Local System Account (available only if you select My company as the deployment type), either the E-mail Router must be installed on the same computer as the Microsoft Dynamics CRM Server 2011, or the computer where the E-mail Router is installed must be a member of the Active Directory PrivUserGroup security group.
TipTip
The computer will already be added to the PrivUserGroup security group if you specified the E-mail Router computer during Microsoft Dynamics CRM Server 2011 Setup.
Gruß
Christian
Dynamics Consulting München
http://www.dynamicsconsulting.dehttp://dynamics-crm2011.blogspot.de